onsdag 18. november 2015

#MYPLACE

Da var tiden inne for fjerde og siste uke i #MyStyle! Denne gangen var temaet "My place". Jeg har mange plasser som jeg liker, så denne oppgaven var enkel. Jeg elsker å være ute, så derfor valgte jeg dette bildet.

Dette bildet er av venninnen min Vilde. Jeg valgte å sette henne i det gylne snitt. Gjerdet bak henne er også i det gylne snitt. Jeg liker veldig godt å jobbe i det gylne snitt, fordi jeg synes det er finest og da er det også lett å bygge en fin balanse i bildet.

Jeg ble veldig fornøyd med utsnittet, fargene og ansiktet til modellen. Jeg synes også at dette er et morsomt bilde, pga modellen som sitter på leken.

Dette bildet er tatt i Ytre Enebakk. Akkurat denne lekeplassen betyr ikke noe spesielt for meg, men jeg har vært der mye i senere tid. Ytre Enebakk i seg selv betyr mye for meg, fordi jeg bodde der i 12 år. Det er alltid på denne lekeplassen jeg møter venner når jeg først er i området. Jeg har mange minner fra dette stedet. Jeg valgte å gjøre bildet litt annerledes, uten bare naturen. Derfor tok jeg inn en modell.

1 kommentar: