fredag 27. november 2015

#MyStyle

 Siste innlevering i oppgaven #MyStyle! Vi har jobbet med denne oppgaven i 6(?) uker nå, og den har vært veldig lærerik. Dette er bildene for som jeg har levert for hver uke:

1. #color
2. #typo
3. #selfie
4. #myplace
Sluttoppgaven i denne perioden var å sette sammen bilder vi har tatt i en collage. Jeg har valgt å ikke ha collagen symmetrisk kun fordi jeg synes at når collagen er som dette, ser det mye bedre ut. Personlig smak gjelder her. Dette er det endelige resultatet:

Personlig så synes jeg at resultatet ble kjempebra! Jeg valgte å ha mye luft i collagene mine, spesielt i nummer 2. Jeg liker veldig godt å ha luft mellom bilder når man setter dem ved siden av hverandre. Jeg synes at det gir en effekt av renhet. Når man bruker negativ flate som et virkemiddel, er det lettere å få bildene godt fram + at det er lettere å få frem noe man kan hvile blikket på. Igjen, personlig smak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar